Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Interiérové vybavení administrativní budovy Křížkovského
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je výroba, dodávka a montáž interiérového nábytkového vybavení do administrativní budovy Křížkovského. Jedná se především o vybavení kanceláří stoly, skříněmi, dělícími příčkami, dále o vybavení kuchyněk a zasedacích místností. Součástí předmětu zakázky je i dodávka lednic, mikrovlnek, digestoří, varných desek a myček.
Místo plnění: Brno-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.starezsport.cz)
Kontakt: Mgr. David Zuska
e-mail: zuska@starezsport.cz
tel: +420 737 566 827

Mgr. Johana Říčná
e-mail: ricna@starezsport.cz
tel: +420 739 696 644
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 20.12.2024 12:00
Datum zahájení: 27.11.2024 11:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Dle zákona:
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):