Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda: Ne
Příkazní smlouva: Ne
Název, druh a popis předmětu
Název: Dílčí výměna mantinelového systému
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace díla spočívajícího v dodávce a montáži nových mantinelů, ochranných štítů a podest nahrazujících část původních mantinelů, ochranných štítů a podest kluziště. Nový systém mantinelů musí být kompatibilní s částí původních mantinelů, které na kluzišti zůstávají a nevyměňují se. Předmět plnění veřejné zakázky musí být v souladu s aktuálními pravidly ledního hokeje – Mezinárodní hokejovou federací (IIHF), Českým svazem ledního hokeje (ČSLH). Mantinely musí být kdykoli částečně nebo i kompletně demontovatelné. K nabídce účastník přiloží technické listy nabízeného plnění.
Místo plnění: Brno-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.starezsport.cz)
Kontakt: Mgr. David Zuska
e-mail: zuska@starezsport.cz
tel: +420 737 566 827
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 20.03.2024 12:00
Datum zahájení: 21.02.2024 13:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: